onsdag 22 augusti 2012

Hollywoodfruar

Jag missade Hollywoodfruar i går så jag fick kolla in avsnittet på TV3 Play istället. Programmet är ju så grymt kul att titta på. Maria Montazami med sin underbara personlighet och stil, som dessutom fått en bästis som verkar precis lika cool och rolig som Maria. Isabel Adrian som är så kaxig så jag vet inte vad. Jag skulle också vara så kaxig om jag hade dom pengarna och kontakterna hon har ;) Gunilla Persson...ja, den här människan kan inte må bra. Hon är inte bara en elak människa, jag tror hon är sjuk i huvudet också, på riktigt. Stackars dottern Erika som måste leva upp till sin mammas drömmar. Och den nya Hollywoodfrun Margareta Svensson som förhoppningsvis inte bara är ute efter ett maffigt arv.

Härliga Maria
Hemska Gunilla
Ja, det är Isabel på båda bilderna
Nya Margareta


Vad roligt att du hittade hit till min blogg. Jag skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar, då vet jag att du varit här och jag kan kika in på din blogg om du har någon. Du får gärna klicka på Gilla på Facebook knappen och följa min blogg via Bloglovin.
Kramar från Moder Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar