torsdag 30 augusti 2012

Mer foton från Mammabloggkryssningen 2012


Här är lite fler foton från Mammabloggkryssningen 2012. Återigen... jätte kul kryssning och jätte kul att träffa alla mammabloggare som var med. Kanske ses igen nästa år.

Jag, fotograf Karina
Annica och Jag, fotograf Karina
Stolta mammor med STORA Goodiebags

10 glada vinnare av Babyfoot från Bodystore

Min hyttkompis Jaana och min chaufför Sandra ;)
Madelein och Mirka

Kung i baren, kung på dansgolvet och kung på karaoke
Herr Grön, fanns en Herr Blå också :)
Dags för Lunch




2 kommentarer:

  1. Hahahahaha jag döööör av skratt!! Här har man hamnat mitt i bild med Hr "jag sjunger och dansar som en Gud" :D

    Kram finaste!!!

    Och JAAA Gubbslusken var skitäcklig!!! Uäk!!

    SvaraRadera
  2. Haaa visst var han underbar, inga hämningar alls ;)
    Kram

    SvaraRadera