torsdag 23 augusti 2012

Naglar på mor och dotter

Min konstnärliga dotter gillar ju att dekorera naglar. Här har hon gjort Water Marble på en av sina naglar. Så fräckt!


Jag har fortfarande inte uppdaterat mina nagel produkter så jag fick återigen gå till en salong. Förra gången var jag på Asia Nails vid Backaplan men tyckte dom gjorde så klumpiga tjocka naglar, se här. Så denna gången valde jag Mai Nails vid Frölunda Torg. De gjorde ett snyggare jobb tycker jag förutom att hon filade mig i huden några gånger med den elektriska filen. Valde glittriga toppar.





Vad roligt att du hittade hit till min blogg. Jag skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar, då vet jag att du varit här och jag kan kika in på din blogg om du har någon. Du får gärna klicka på Gilla på Facebook knappen och följa min blogg via Bloglovin.
Kramar från Moder Petra


1 kommentar:

  1. hoppas ni får en trevlig kryss och att ni inte tar det för lugnt ;) Kram

    SvaraRadera