måndag 10 september 2012

1,5 års kontroll och vaccination

Julia 18 månader gjorde en 1,5 års kontroll och vaccination på BVC. Det gick bra men gjorde väldigt ont :( Sköterskan sa att Julia var väldigt tidig i sitt språk. Hon har i flera månader pratar två-ords meningar som: Atta dig = Akta dig, Titta mamma, Hä då = Hej då. Hon pratar även med tyngdpunkt av den egna personen som: Min, Sälv = Själv, Kan. Vilket båda inte brukar komma förrän i två års åldern. Hon är även två språkig. Och hon kan äta utan att söla ner sig ett enda dugg ;)


Julia äter med hela kroppen





























Vad roligt att du hittade hit till min blogg. Jag skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar, då vet jag att du varit här och jag kan kika in på din blogg om du har någon. Du får gärna klicka på Gilla på Facebook knappen och följa min blogg via Bloglovin.
Kramar från Moder Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar