söndag 9 december 2012

Avera Party och Seans

Haft en trevlig dag hemma hos bästa Lena med Avera party presenterat av Tina Karlsson. Blev en beställning på Aloe Vera gel forte, vilket är en första hjälpen gel som är bra mot det mesta samt en Cleansing bar som är en väldoftande rengöringskräm i tvålform. Om någon är intresserad av att ha ett Avera party hemma hos sig så kan jag varmt rekommendera Tina.


Sedan var det dags för nästa talare att kliva fram. Seans med Martina Björnim i samarbete med Själens Oas. Mor min fick kontakt med sin äldre bror Gösta, och vi var tre stycken som kände igen att det skulle kunna vara han. Han hade mycket att prata om med min mamma så Martina rekommenderade henne att ha en privat sittning. Vet dock inte om mamma nappar på det. Sedan så ville han hälsa till "någon" och säga att han har det bra. Men vem? Det sas aldrig. Vill du ha en Seans, personlig utveckling, medial vägledning mm så kan jag också här varmt rekommendera Martina. Hon var trevlig och glad och hade glimten i ögat jämfört med många andra jag träffat som hållit i Seanser, vilket jag ser som ett stort plus. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar