söndag 9 december 2012

Korkat vare här

Ha ha ha måste ju bara dela med mig av Håkan Erikssons kommentar/inlägg på FB:

"Av hänsyn till muslimer så ska vi inte ha julskinka på julbordet.
Av hänsyn till "mörkhyade" så tar vi bort peppakakorna och brunkålen.
Av hänsyn till vänsterpolitiker tar vi bort rödkålen.
Av hänsyn till veganer så tar vi bort alla köttprodukter på julbordet.
Nu sitter jag här med en brysselkål... Nej vänta, den tar vi bort med så brysslarna inte blir förbannade med...
...Så nu sitter jag här med nudlar och hoppas att asiaterna tycker det är ok med mitt julbord.
... Nej där rök det med.
Av hänsyn till judar och andra av annan tro så fick jag inte ens det...
Välkommen till SVERIGES JULFIRANDE 2012!"

Och alla andra roliga/korkade kommentarer/inlägg som vi måste tänka på/ta bort:

Vit choklad.
Jansons Frestelse då Jan kan ta illa upp.
Negerbollar mfl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar