måndag 21 januari 2013

Kraniosakral terapi

I dag är jag en lite nöjdare mamma. Jag har haft en heldag på stan. Hoppades att jag skulle hitta lite nya tröjor men tji fick jag. Efter ett besök i varenda klädbutik var det bara att ge upp. Jag har så fruktansvärt svårt att hitta kläder jag gillar. 

Släkte min besvikelse med en stor härlig chai latte. Åkte vidare för en timmes elevbehandling av kraniosakral terapi. Skall göra några behandlingar till och hoppas att detta skall göra mig bättre ifrån mina besvär av spänningshuvudvärk och migrän. Vid den andliga kursen i Munkedal för två veckor sedan hos Anneli, tog hon bort symtomen på ett annalkande migränanfall med några hand påläggningar av just kraniosakral terapi. Tänkte därmed att detta var värt att testa några gånger till. 

Är du intresserad av att veta mer eller av att prova på kraniosakral terapi i Göteborg så kika in på Bröderna Tranbergs hemsida.

I lördags efter Julias kalas bestämde Amanda sig för att nu var det dags att sluta ha blöja nattetid. Det har gått hur bra som helst. Bara nappen kvar nu då. Den är hon så fäst vid så det känns som om hon tänker ha kvar den till hon blir 15 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar