söndag 20 januari 2013

Vecka 3, 2013

Jag hinner inte med... helt plötsligt är det söndag, och helt plötsligt så är det söndag, och helt plötsligt så är det söndag. Jaja, jag fortsätter med mina "veckan som gick" inlägg och trycker in något inlägg mitt i veckan då och då.

Vi samlade tillslut familjen på min sida och hade kalas nr 2 för Julia som fyllde 2 år den 8:e januari. Amanda dekorerade tårtorna med mandarin klyftor och hjärtan av vit choklad. Julia var idag en nöjd liten tjej. Efter mycket lek och bus med syskonen och kusinen Fanny och hela 2 och en halv tårtbitar somnade hon och syrran Amanda på 2 röda. Därmed var mamman nöjd och kunde läsa några kapitel i "Femtio nyanser av frihet".



Som avslut på vecka 3 åkte jag och de tre största barnen till Göteborgs Stadsmuseum. Där det blev vikinga pyssel i form av flätor, runskrivning, och armbands tillverkning. Däremellan lite lek och klättring.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar