onsdag 6 februari 2013

Utvecklande vaklistor för Ullaredsfestivaler

Eller... nää... nu blev väl rubriken lite fel... Iallafall...

När man sitter vak hinner man med en hel del tidningar innehållande mycket reklam och mycket skvaller. Självklart hittar man då massor med prylar och tips som man vill ta en närmare titt på. Och som jag säkert tidigare nämnt så är jag en list skrivande människa. Jag skriver lister till allt. På vad som skall göras, på vad som behöver göras, på allt. Och nu blev det då en lista att ta en närmare titt på. Den blev lång och här är några punkter ur den...
1. Jordgubbssnoppare, Cervera
2. Balsammetoden
3. Doftljus från Indiska av parfymören  Clas Wulff, den turkosa "GOA" som doftar kokos och tamarind
4. Hälsovästen

För övrigt har vi hunnit med ett utvecklingssamtal gällande Sebastian. Han är väldigt duktig i matte men behöver lite extra övning för att komma ikapp och få flyt på läsningen.

Vi har också hunnit med ett besök på det anrika Ullared, Gekås. Vilket fick Emilia att tjuta av glädje att få åka dit. Alltid lika glad att få sponsra Boris med en liten slant.


Nu är det nedräkning av dagarna fram till fredag då vi skall gå på delfinal i Melodifestivalen. Och Emilia ägnar all ledig tid till att planera vad hon skall ha på sig :)

1 kommentar:

  1. åhhh va kul !! jag skulle oxå hurra av gjädje om jag fick göra ett besök hos boris på ullared - det var allt för länge sedan sist !! :)

    SvaraRadera