torsdag 22 maj 2014

Om jag blundar kanske jag kan fantisera att jag är i ett fjärran land

Oj, vad varmt det har varit idag, nästan tropisk värme. Jag försökte desperat hitta något lätt att ta på mig i morse och kunde då konstatera att jag gått upp några kilo. Attans, jag som bara vill äta gott och ligga i soffan och titta på tv, spela, Instagram'a, och Pinterest'a. Dessutom har jag så mycket annat jag skall ta tag i, t ex så skall jag försöka få ordning på bloggens layout någon dag. Om jag kommer ihåg hur man gör vill säga. Den varken ser ut eller fungerar riktigt som jag vill just nu. Det får bli någon gång när jag har ork för det, kanske i morgon eller nästa år. Hoppas ni har överseende med detta.

Jag berättade i förra inlägget att Sebastian hade fått en present när han fyllde år som jag skulle visa er. Han önskar sig vanligtvis bara en massa spel, spel och åter spel. Så när han faktiskt önskade sig något helt annat i present så var det ju en självklarhet att köpa den. Den är hur cool som helst och har kommit till användning för hela familjen. Dessutom får jag i barnen mycket mer frukt. Håll i er...här kommer svaret.......Moster Hulda Äppelsvarv och finns att köpa hos Verner & Verner.






Skall lära mig Photoshop igen så bilderna blir lite roligare att titta på i min blogg.

2 kommentarer:

  1. OMG!!!! En sådan måste Max få :D Han skalar alltid sina äpplen ..... och även jag ....:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ge honom en sådan. Jag lovar att han/ni kommer älska den :D

      Radera