lördag 5 juli 2014

Sommarlov och Avslutningspresenter

Igår var det sista dagen för små tjejerna på dagis (ja, jag säger både fröken och dagis) innan sommarlovet. Julia slutade även på sin avdelning "Blåbäret" och börjar efter sommaren på "Delfinen". Amanda och Julia går då på samma avdelning. Skall bli kul att se hur det går, om det blir krig eller om dom kommer komma överens.

Avdelning "Blåbäret" har varit jättebra.Tre stycken underbara fröknar som kompletterar varandra perfekt. Med fyra barn och en del flyttar har vi testat på olika dagis, och jag tycker att vi har det bästa av dom alla just nu. Både Amanda och Julia har från första dagen stor trivts, vilket ju är jätte skönt för oss föräldrar som då nästan helt sluppit jobbiga lämningar vid stressiga morgnar. Därför ville jag ge dem en fin sommar- och avslutningspresent. Den perfekta gåvan fick då såklart bli en inramad tavla 30*40 cm att hänga på avdelningen och varsin lite mindre strl A5 till fröknarna plus en söt liten blomma som barnen valde ut. Glömde såklart i all stress ta kort på färdiginramade tavlor och blommor men ni ser den mindre varianten o-inramad nedan. Tavlorna är köpta hos Malin Birgersson, Meekatt ´s webshop. In och titta där, hon har många fina och roliga tavlor. Fröknarna blev otroligt glada och rörda och jag trodde dom skulle krama ihjäl mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar