måndag 3 november 2014

Halloween 2014

Att klä ut sig i samband med fest eller annan tillställning har jag alltid tyckt varit otroligt kul. Detta har mina barn ärvt av mig ;) Så varje Halloween skall det planeras, tillverkas, köpas och kläs ut. Jag vet att en hel del är emot detta med att fira Halloween, men varför ta allt så allvarligt?
Stora dottern Emilia har ju för övrigt börjat gymnasiet nu och trivs utomordentligt bra med det. Hon är med i en trivselgrupp i skolan som de kallar "Lov gruppen". Dom har hittills planerat aktiviteter som Lan och Halloween fest på skolan. Där vann Emilia första pris i form av 150 kr i bio present kort med denna outfit.


Syskonen ville såklart också klä ut sig på Halloween och gå ut på en räd "bus eller godis".


Och efter 1,5 timmars barnarbete, som för vissa bara blev roligare och roligare medans för andra var nöjda efter 15 min, blev detta förtjänsten.


Och se vilken fin lässsskigggg Halloween Pumpa dom gjorde!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar