tisdag 6 januari 2015

My Dogg 2015

I helgen hade Göteborg besök av My Dog. Så jag och tre av barnen knatade iväg till Svenska Mässan för ett besök. Vi vill ju så gärna ha en liten hund. Vet inte ännu om det med att skaffa hund är en bra idé eller en väldigt dum sådan. Vi får se hur det blir med den saken. Vi hade en jätte trevlig heldag på My Dog och tjejerna ville inte alls gå hem. Efter allt fotande av söta hundar så kände jag mig som en av dessa gubbar som också fotat söta hundar ;)
Allra sötast denna dag var dessa små voffsingar ;) Den första och sista på bilden nedan är mina egna små vovvar. Den pyttelilla vovven var det minsta jag sett och kunde lätt fått plats i en av mina skor. Och den lilla svarta nallen är en Pomeranian som precis blivit klippt. Samma ras som den kända hunden Boo. Och en av de raser vi väljer på om vi slår till.
Kram

2 kommentarer:

  1. Den svarta Pomerianen var ju helt gudomlig. Förstår att ni funderar på en sådan. Har faktiskt aldrig sett eller hört talas om rasen.

    Ha det bäst!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den söt. Inte så vanligt att man klipper dom såhär, men dom är minst lika söta med längre päls.

      Radera