måndag 23 mars 2015

Rensar och fyller på

Försöker rensa ut min garderob vilket går sådär. Ser fullt ut hur man än gör, och jag ser inte vad jag har. Nackdelen med att bo trångt och ha för lite garderober. Trodde knappt mina ögon men jag som nästan aldrig hittar nåt i butikerna som jag gillar, råkade springa på hela tre härliga svala vår/sommar blusar i en och samma butik, nämligen Gina Tricot. Som dessutom inte kostade skjortan. Var ju såklart tvungen att köpa alla tre. Inspirerande att fixa sin garderob när man hittar lite nytt. Dessutom uppstår hopp om att hitta lite till ;) 
Bilder lånade från Gina Tricot.

Ha det gôtt!

1 kommentar:

  1. Härligt när man gör fynd! Pratade med dottern senast igår att hon kanske borde starta en bloppis och sälja de plagg hon inte använder längre för det är visst poppis nu ;-)

    Kram Frida (Mizzyz78)
    PS tack för rösten :-D

    SvaraRadera