onsdag 8 april 2015

Utvärdering av loppiblogbagskönhet

Jag har nu med iver och glädje testat produkterna som låg i Loppiblogbag Skönhet & Hälsa. Så "tadaaa" här kommer min utvärdering av allt.

Yves Rocher Elixir Volume Mascara...få oemotståndlig volym och intensiv näring i en och samma mascara. Ger rejäl fyllighet utan att klibba eller tynga ner.
-Trodde jag skulle prova ännu en mascara i besvikelsens tecken. Men där bedrog jag mig stort kan jag lova. Med bara ett lager på fransarna fick dom en perfekt volym och fyllnad. Varken för mycket eller för lite utan helt lagom. Efter en hel dag både inne och ute i regn och blåst så satt mascaran kvar där den skulle.
Yves Rocher Elixir Bonheur Eau...frisk och fruktig tolkning med exklusiva Rosa centifolia från Grasse och nyanser av äppleextraktets läckra syrlighet.
-En alldeles "lagom" doft, fruktig och fräsch. Passar för alla tillfällen, både dag som kväll. Men passade inte mig riktigt. Stora dottern tog den i beslag och har använt den flitigt.
Friggs naturliga ekologiska miniriskakor...gjorda på råris och majs och är naturligt glutenfria. Har en hög halt av fullkorn. Lättsaltade och innehåller inget tillsatt socker.
-Perfekta små riskakor med mörk choklad på. Precis lagom stora. Den mörka chokladen gjorde så att man inte kunde trycka i sig hela påsen på en gång, utan var nöjd efter två-tre. Min son som älskar riskakor och choklad blev även han glad för kakorna. Jätte goda.
Friggs senaste nyhet TE+Solljus...är speciellt framtaget för att bidra med ett tillskott av D-vitamin. Teet kan hjälpa kroppen att fylla på med solens vitamin året om. Med en kopp Friggs TE+Solljus tillgodoses en fjärdedel av det dagliga rekommenderade intaget av vitamin D, enligt de Nordiska näringsrekommendationerna (NNR).
-Hett jättegott Te i den perfekta koppen som dottern målat. Känns ju extra bra när man kan slå två flugor i en smäll... att både få dricka gott te och få i sig vitamin D. Kände smakerna ananas och kokos tydligast.
Pierre Robert Invisible Hipster...en supertunn hipster med en non-slip-funktion, gjord av mjuk microfiber för en behaglig och sval känsla mot huden.
-Jätte snygg, skön och behaglig trosa som jag vill ha fler av. Kändes knappt att jag hade några trosor på mig.
Bio-Oil...en hudvårdsprodukt som hjälper till att göra ärr, bristningar, ojämn hudton, åldrande och uttorkad hud mindre framträdande.
- Har inte hunnit se några resultat ännu, men jisses vilken härlig olja och så ljuvligt den doftar. Denna använder jag gärna mer av. 
RFSU Active Balance...dubbelverkande vaginaltablett som hjälper till att förebygga infektioner.
-Denna produkt har jag inte testat ännu. Jag har inte heller haft möjlighet att ge dem till någon annan som behövt dom heller. Sparas dock till rätt tillfälle ;)

Summering: Är så grymt glad över att jag fick testa Loppiblogbag Skönhet & Hälsa. Jag ger tummen upp för precis alla produkter. Jag kommer garanterat köpa mer av allt förutom Yves Rocher Bonheur Eau som inte riktigt passade mig. Tack ännu en gång loppi.
Ha det gôtt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar