söndag 23 augusti 2015

Mer sommar 2015

Jag lovade ju fler sommar bilder, och här kommer dom.
Många blommor har jag fotat och njutit av. Man får liksom inte nog av deras skönhet.
 Så många olika färger, former och lukter.
Vi var kungar på Liseberg, och hade all spellycka vi kunde önska.
Snacka om att ungarna var lyckliga och kände sig som spelproffs gjorde dom också.
Så lyckliga så t.o.m Sebbe gick med på att vara med på bild. Dessutom fick jag lov att lägga upp bilden här...det är grejer det.
Mm...Marabou vad gott det är med choklad. Jag fick lov att visa Sebbes nya snygga frisyr också. En barberare i Benidorn fixade den under semestern där med sin pappa.
Och som vanligt var det Kulturkalas i Göteborg. Småtjejerna pärlade och fick sin konst struken av självaste PAPPASPARLOR. Honom kan man följa och få inspiration av på Instagram.

Väldigt tålamodskrävande och allmänt jobbigt att blogga från min mobil tycker jag. Varför jag ett tag måste göra detta kan ni läsa om i kommande inlägg.


Ha det gôtt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar